08-623-0333

טיול מאורגן לקוסטה ריקה - בטרפליי טורס
טיול מאורגן לקוסטה ריקה

טיול מאורגן לקוסטה ריקה

טיול מאורגן, מקיף ומעשיר

ימי "פורה וידה", מרגשים ומעצימים תוך חיבור לאמא אדמה,
לטבע השופע ולעולם החי המרתק.
יערות גשם ויערות עננים, הרי געש עצומים שבחלקם פעילים, נהרות שוצפים ומפלים מרהיבים, חיות שרואים רק בסרטים ותרבות צבעונית ומרתקת..
קוסטה ריקה, קל להתאהב..

12 ימים

קבוצות קטנות מלונות מדרגת תיירות ראשונה מדריך ישראלי מומחה ליעד שיט תענוגות בספינת קטמרן סדנת בישול אוכל מסורתי סיורי הרי געש שמורות טבע ופארקים לאומיים שיט נהרות ועוד המון…

מעדיפים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים:

מסלול הטיול:

– נא לבחור את היום המבוקש –

ניפגש בנתב"ג עם מדריך הטיול לקראת טיסתנו לבירת קוסטה ריקה סאן חוזה (San José). עם ההגעתנו ניסע למלון, ארוחת ערב ולינה בסאן חוזה.

לאחר ארוחת הבוקר נצא לכיוון הר הגעש הפעיל פואז (Poás) הבטוח לצפייה והמוקף ביערות סביב מכתשיו. נצפה בלועו העצום של הר הגעש המשתרע על פני 1.5 ק"מ ובגובה של 2,078 מטר מעל פני הים, מחזה מדהים ומעצים.

נמשיך לגני לה פואז, במסלול הליכה בשבילי הגנים המרהיבים נפגוש במצפה הפרפרים הססגוני והגדול בעולם, נתרשם משפע של יונקי הדבש, נתבונן בתצוגת הנחשים, בקופים, בחתולי הבר, בטוקנים ובגני האורכידאות.

אף נטייל לאורך שבילי נהר לה פואז אליו זורמים שפע מפלים עוצרי הנשימה והמפורסמים ביותר בקוסטה ריקה.

הטבע העניק לקוסטה ריקה תנאים מעולים לגידול הקפה, נצא לסיור מודרך במטע הקפה שבאחוזת "דוקה", מותג מוביל ומפורסם באיכויותיו.

נצפה בתהליך הכנת הקפה החל משלב הקציר ועד הטעימה מהקפה המשובח במקום.

בסיום יומנו המלא בחוויות ניסע ללנדס אין לאב (Lands in Love) אתר נופש מדהים ביופיו, אקולוגי וצמחוני השוכן בלב יער העננים.

ארוחת ערב ולינה בלנדס אין לאב.

לאחר ארוחת הבוקר תינתן הבחירה בין שני מסלולים:

  1. המסלול הרגוע: הבוקר נתחבר לטבע המדהים במקום, נצא למסלול הליכה מודרך בלב יער העננים, מלווים במדריך מקומי.
    בלב הג'ונגל נטייל בשבילי ההליכה ונהנה משפע הצמחייה, השרכים והטחבים. נפגוש בציפורים וביצורים האחרים המהדהדים ברחבי היער.
    נמשיך לסיור אורכידאות יפהפה עם מדריך מומחה ומשם ניסע לחוות הפרפרים היפה שבאזור.
  1. מסלול ההרפתקאות: הבוקר נצא לקומבו קנופי, מעל צמרות העצים נתבונן מגבוה על הנוף הנפלא שיתגלה לעינינו.
    המסלול כולל: 8 כבלים, 11 פלטפורמות, 3 מסלולים, 2 גשרים תלויים וטרזן סווינג. בכבלים אתגריים ניתן לגלוש במהירות תנועה של 80 קמ"ש.
    מלאי אדרנלין נהנה מחוויית הקניונינג, סנפלינג, הליכה וגלישה מגבהים שונים בתוך מפלים שחלקו בצמוד לסלעים וחלקו באוויר, קשורים לרתמה עד לאטרקציית הTarzan swing- ממנה נרד אל נהר הבלאסה לבריכות השחייה והמפלים. לאחר מנוחה קלה נצא לרכיבה על סוסים עד לנקודה הנמוכה ביותר בשמורה, בה נגיע לנהר ומשם נרכב לנקודה הגבוהה ביותר בשמורה לתצפית מרהיבה על העמק הנעלם והיערות שמסביב לו.

לאחר ארוחת הערב ניפגש כולנו לתכנית העשרה בלב הטבע עם מדריך הטיול.

לאחר ארוחת הבוקר נצא לפארק הלאומי טנוריו (Tenorio), אחד המקומות המעניינים והיפים במדינה. נהלך ביער העננים לכל אורך הנהר אליו נשפכים מפלים צלולים, נגיע למפגש היובלים לוס טנידרוס (Los Teñideros), בהם הנהרות מתאחדים לריו סלסטה, נהר התכלת. תופעת הטבע היא מחזה מרהיב שמקורו באדמה הוולקנית העשירה בגופרית ומשנה את צבע המים בנחל לטורקיז עז. ארוחת ערב במלון.

לאחר ארוחת הבוקר נצא לכיוון לוס צ'ילס (Los Chiles), עיירה קטנה הסמוכה לגבול ניקרגוואה. מהעיירה נשוט בספינה בנהר הריו פריו, לשמורה קניו נגרו (Caño Negro). בליווי מדריך השמורה, בתוך יערות ועצי מנגרוב, נצפה בשפע מיני ציפורים ייחודיות לאזור, קופים, לטאות, תנינים, עטלפים וזוחלים, נלמד על עולם החי בשמורה המתקיים בצמחייה השופעת.

נמשיך לביקור בכפר חוונילאמה (Juanilama), אנשי הכפר הם משפחות שהחליטו להתאגד ולהתפרנס מהאדמה אותה הם כ"כ אוהבים.

נתלווה לנשות הכפר לסדנת בישול אוכל מסורתי המבוסס על תוצרת מקומית פרי ידיהן, נשות הכפר החרוצות והחביבות תלמדנה אותנו להכין טורטיות ואת הטיפיקה קומידה, המאכל הפופולרי המורכב מאורז ושעועית.

נשב איתן לארוחת צהריים אותה הכנו ולאחר מכן נצטרף לבנות הכפר לריקוד הפולקלור המסורתי ונהנה מהזדמנות נפלאה לדו שיח נעים עם המקומיות. בדרכנו נבקר בעץ האיגואנות, אותו נראה מקרוב.

נמשיך בנסיעתנו לאזור ארנל (Arenal), שבמחוז אלחוואלה, נפגוש בעמקים מלאי צמחייה, נהרות גדושי מים, לגונות וחיות בר.

ארוחת ערב ולינה במלון.

לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום מרגש המחבר בין ההיסטוריה, התרבות והמסורת הקוסטוריקנית, לטעמים המרעננים.

נפתח את הבוקר בחוויה מקומית ואותנטית, ביקור בחווה פינקה בוריו (Finca Burio), אשר ממוקמת ביער יפהפה. החווה בבעלות דון חואן, חקלאי דגול העובד את אדמתו בשיטות מסורתיות.  דון חואן יוביל אותנו דרך מטעי פירות וירקות אורגניים אקזוטיים שחלקם לא מוכרים לנו כלל. נשמע מפיו של דון חואן על השימוש בגידולים בבישול ובתעשייה וכן על היתרונות הבריאותיים של התוצרת. נחזה בתהליך סחיטת קני הסוכר בשיטה המסורתית וכן בהכנת ה"גוארו", משקה חריף המופק מקני הסוכר.

עץ הקקאו נחשב לקדוש בתרבויות העתיקות וכ"מתנת האלים", ניקח חלק בתהליכי היצור של השוקולד, מקטיפת הפרי, דרך ייבוש הזרעים קלייתם וטחינתם ונהנה משוקולד אורגני ואיכותי.

נמשיך לתצפית על הר הגעש ארנל (Arenal) המרשים וכן על אגם ארנל.

לסיומו של היום נתפנק מעיינות מים חמים "פרדייז", במספר בריכות עם עוצמות חום משתנות, המועילות אף לבריאות, שם נתכנס אף לארוחת הערב. לינה במלון.

לאחר ארוחת הבוקר נשים פעמנו לעיירות סנטה הלנה ומונטה וורדה, עיירות קסומות השוכנות בהרים. בדרכנו נחלוף על פני נוף מרהיב של מפרץ ניקויה, המפריד את האי ניקויה מקוסטה ריקה, נוף האיים באזור ילווה אותנו עד הגיענו למונטה ורדה, ההר הירוק. תחילה נסייר בסנטה הלנה וממנה נמשיך לשמורת יער העננים הנמצאת על רכס הררי וטרופי במונטה ורדה, בה חיה קהילת צפון אמריקאיים (קווקרים) מבודדת שהפכה את האזור לשמורה ביולוגית עשירה. נחווה את אוצרות הטבע במקום, נפגוש בחיות הבר המוסתרות ביער, עצלנים, קופים, ומאות מיני פרפרים, נחצה שישה גשרים תלויים השונים באורכם ובגובהם המרכיבים את מערכת גשרי הפארק.

לסיום היום נמשיך לקואופרטיב נשים, המייצג את מאבק הנשים בקוסטה ריקה לשינוי מעמדן ולהשגת השוויון בחברה. נשוחח עם הנשים העוצמתיות ונבין את המניעים העיקריים במאבקן וכן נתרשם מעבודותיהן היפות והייחודיות.

ארוחת ערב ולינה במלון.

לאחר ארוחת הבוקר נצא לכיוון מנואל אנטוניו (Manuel Antonio), עם החופים היפים ביותר באזור לצד יער גשם גדול וג'ונגל הפראי.

בדרכנו נעצור בטרקולס (Tarcoles), לצפות בתנינים שונים ובציפורי מים ביער המנגרובים. ארוחת ערב ולינה במלון.

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בפארק הלאומי מנואל אנטוניו, פנינת טבע ייחודית לחופו של האוקיינוס השקט, הפארק מורכב מארבעה חופים שלכל אחד מהם מאפיינים משלו. נפגוש בחיות השונות, עצלנים, איגואנות, רקונים, וקופים. בהמשך היום צפויה לנו חווית חופש מפנקת נשוט בין האיים בסירת הקטאמרן, נפגוש באיים מסתוריים, צוקים משוננים ותצורות סלעים ייחודיות.

המעוניינים יוכלו לשחות בים ואף לצלול במימי האוקיינוס השקט ולצפות במינים רבים של דגים טרופיים צבעוניים. נהנה מארוחת צהריים על הסיפון, ממבחר פירות טרופיים וקוקטלים. ארוחת ערב ולינה במלון.

לאחר ארוחת הבוקר יום של הנאה ומנוחה בחופים הלבנים של מנואל אנטוניו הגולשים למי הטורקיז של האוקיינוס השקט ונופיו המרהיבים, עם מבחר בתי הקפה וחנויות המזכרות. ניפגש בערב עם מדריך הטיול, לסיכום חוויות הטיול הבלתי נשכחות.

לאחר ארוחת הבוקר נצא לשיט אחרון ומשעשע לאיי דאמאס, בליווי יאן המדריך, המכונה איש הקופים, יאן מדבר את שפתם ויוצר תקשורת קרובה עם הקופים. נאכיל את הקופים החכמים ונהנה מחברתם.

לסיום נמשיך לשדה התעופה בסאן חוזה מלאי חוויות לקראת טיסתנו ארצה.

* המסלול עלול להשתנות בהתאם למזג אויר, תנאיי השטח, או תקלות טכניות.

המחיר כולל:

המחיר לא כולל:

מפגש קבוצה לפני הטיול

כשבוע לפני הטיול ייערך מפגש היכרות והכנה בזום עם המדריך.

קבוצת וואטסאפ לפני הטיול

כשלושה ימים לפני הטיול תפתח קבוצת WhatsApp לחברי הקבוצה.

ביטוח נסיעות לחול

ביטוח נסיעות "חברת הראל" - מחיר מוזל דרך נציגנו!

כבודה

פרטי טיסה וכבודה

הלוך:ת"א - מדריד | 06:00-10:30 | IB1874
מדריד - סאן חוזה | 11:30-15:50 | IB243
iberia-logo
חזור:סאן חוזה- מדריד | 17:15-10:45 | IB244
מדריד - ת"א | 17:00-22:50 | IB1873
iberia-logo

* שעות מדויקות מופיעות בדף ההרשמה לכל תאריך. 

בתי מלון

בתי מלון

מיקוםשם המלוןלאתר המלון
San JoseWyndham Herraduraקישור
AlajuelaLands in Loveקישור
La FortunaMontana De Fuegoקישור
MonteverdeEl Establoקישור
Manuel AntonioLirioקישור
ארוחות כלולות בטיול

ארוחות כלולות בטיול

תאריכי הטיול:

תאריכים
הערות
עלות לאדם בהרכב זוגילהרשמה
19/11/24-30/11/24
ימים ג'-ש'
4,490$להרשמה באתר
08/01/25-19/01/25
ימים ד'-א'
4,490$להרשמה באתר

תוספת לאדם בהרכב יחיד (חדר סינגל): $700

גלריית תמונות

גלריית תמונות

מידע כללי והנחיות למטייל

טיול מאורגן לקוסטה ריקה - דגלה מדינה

קוסטה ריקה

קוסטה ריקה היא אחת המדינות המותירות ביותר במרכז אמריקה. גן העדן בקוסטה ריקה הופך למציאות! האושר של קוסטה ריקה מתבטא בעולם הטבע והחי. קוסטה ריקה גובלת עם ניקרגואה בצפון, הים הקאריבי במזרח, פנמה בדרום מזרח והאוקיינוס השקט במערב ובדרום מערב.

כריסטופר קולומבוס גילה אותה בשנת 1502, הוא התרשם עמוקות מעושרו של הטבע באזור וקרא לה קוסטה ריקה בתרגום מספרדית – החוף העשיר. בקוסטה ריקה משני צידי המדינה רצועות חוף יפהפיות, יערות גשם ויערות עננים, הרי געש שבחלקם פעילים, נהרות, הרים מיוערים, מפלים, נופים מגוונים ותרבות צבעונית ומרתקת.

רבע משטחה של המדינה הוא פארקים לאומיים עם מסלולים נוחים להליכה ושמורות טבע עשירות בבעלי חיים, ציפורים, חרקים וזני צמחים, שימור בלתי מתפשר של הטבע הנדיר ביופיו.
התשתיות התיירותיות המפותחות מאוד בקוסטה ריקה מאפשרות למטייל שפע של אטרקציות ופעילויות לא שגרתיות ונוחות למדי.
קוסטה ריקה פורחת תרבותית, משגשגת מבחינה כלכלית ונחשבת למדינה הבטוחה ביותר במרכז אמריקה, ללא מלחמות, אפילו צבא אין לה.
המקומיים המכונים טיקוס, TICOS, נחמדים ואוהבי החיים הטובים.
דגל קוסטה ריקה אומץ משנת 1906. הדגל מעוצב מ-5 פסים אופקיים המורכבים מהצבע הכחול, המסמל את השמיים, הזדמנויות, אידיאליזם והתמדה.
הצבע הלבן – מסמל שלום, תבונה ושמחה.
הצבע האדום – מסמל את הדם שנשפך על ידי קדושי העצמאות, החום, החיבה והנדיבות של העם.
אוכלוסייה: כ-5 מיליון תושבים
שטח: 51,100 קמ"ר
שפה רישמית: ספרדית
דת: הדת העיקרית היא הנצרות הקתולית (76%) ישנם פלגים פרוטסטנטים וכן קהילה יהודית קטנה בת כ-3,000 נפש.
עיר הבירה: סן חוזה

מידע למטייל - בטרפליי טורס טיולים מאורגנים
מזג אוויר

מזג אוויר

קוסטה ריקה מתאפיינת במזג אויר נוח ברוב ימות השנה.

ביגוד, לבוש וציוד

ביגוד וציוד

יש להצטייד לטיול במעיל גשם, בבגד ים, בשני זוגות נעלי הליכה נוחות, מקל הליכה ושרוך למרכיבי משקפיים.

שיחות טלפון, סים, תקשורת, אינטרנט

תקשורת וטלפון

ניתן לרכוש בערים המרכזיות סים מקומי והוא מאפשר תקשורת ישירה עם נותני שירותים במקום וכן שרותי אינטרנט. יש לקחת בחשבון כי יש מקומות בהם WiFi בעייתי. ניתן גם לרכוש חבילת שיחות מספק הישראלית כדי לאפשר שיחות רגילות לארץ. אזור החיוג של קוסטה ריקה: 506+

מטבע מקומי - כספים

כספים

המטבע הרשמי נקרא "קולון קוסטה ריקאי" וסימונו CRC. שערי המרה 100$ כ- 53,000 קולון ניתן לבצע המרה כמעט בכל עיר ובבתי המלון.

חיסונים

בריאות

יש להתייעץ עם מרפאת מטיילים על החיסונים והכדורים הנדרשים לביקור במדינה ולהצטייד בתכשירים נוגדי יתושים. יש לשתות מבקבוקי מינרלים סגורים.

בתי מלון

מלונות

אווירה ייחודית קרובה לטבע, בבתי מלונות ובלודג'ים צמחייה ירוקה, ציוציי ציפורים וניתן לראות בעלי חיים המטיילים בשבילים. מיזוג אויר אינו קיים בכל המלונות והלודג'ים, אף במובחרים שביניהם, עקב מזג האויר הנוח.

זמן מקומי

זמן מקומי

בקוסטה ריקה השעון המקומי הוא GMT-6. כשבישראל שעון חורף, ישראל מקדימה את קוסטה ריקה ב-8 שעות.

"חכם בשמש"

יש להצטייד בקרם הגנה, משקפי שמש וכובע לראש.

דרכון

דרכון בר תוקף לחצי שנה לפחות מיום היציאה לטיול.

שקע חשמלי מטען בדובאי - טיול מאורגן לדובאי ואבו דאבי - איחוד האמירויות - בטרפליי טורס טיולים מאורגנים

שקע חשמל

בקוסטה ריקה שקעי החשמל הם אמריקאים (כמו בתמונה) – יש להצטייד במתאם אוניברסלי (זמין לרכישה בכל חנות אלקטרוניקה או למטייל).

ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות

עם ההרשמה לטיול חובה על המטייל לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל על חשבונו. כמו כן, בפוליסת ביטוח הנסיעות יש לכלול את כל הכיסויים וההרחבות אשר מוצעות ע"י חברות הביטוח, לרבות ספורט אתגרי, שייט, נסיעה ברכבי שטח, הליכות בשטח לא סלול וכו', בהתאם לכל הפעילויות במסלול הטיול.

דרגת קושי טיול

דרגת קושי: קלה

התכנית מותאמת לכל הגילאים, במידה והמטיילים בקו הבריאות המתאים להליכה רצופה בת שעה. במסלולי ההליכה יהיה ניתן יהיה לבחור במסלול הליכה קצר או ארוך יותר. ביום הפעילות אקסטרים, תינתן חלופה של טיולים בטבע בליווי מדריך מוסמך. המסלול עלול להשתנות בהתאם למזג אויר, תנאיי השטח, או תקלות טכניות.

הידעת?

מנת אוכל הנפוצה בקוסטה ריקה נקראת "קאסאדו", שפירושה נישואים, המנה מורכבת מכמה מאכלים שונים ולכן נקראת כך, שעועית שחורה, אורז, טורטיות, סלט, בננה מטוגנת ובשר או דג.
השמש שוקעת וזורחת בקוסטה ריקה בכל יום בדיוק באותה השעה, בשל הקרבה לקו המשווה.
המטבע הקוסטה ריקני, הקולון, קרוי ע"ש כריסטופר קולומבוס, שהיה האירופאי הראשון שהגיע בשנת 1502 לחופיה.
ביטוי הנפוץ בקוסטה ריקה הוא "PURA VIDA" שמשמעותו היא "חיים טהורים", צמד מילים זה משמש כברכה לאנשים, כתודה וכן כברכת שלום ולהתראות.
בקוסטה ריקה ניתן לפגוש בצפרדעים אדומות, כחולות, צהובות, כתומות, ירוקות והן ארסיות, לכל המנסה לאכול אותן😊
בקוסטה ריקה נצפו למעלה מ-900 זנים של ציפורים, ביניהם זנים נדירים של תוכי, שישה זני טוקנים, ואת הציפור הנדירה והססגונית קצ'אל וכן 50 זנים של יונקי דבש.
בקוסטה ריקה ניתן לפגוש בפרפר הכחול והמרשים המורפו, שכנפיו יכולות להגיע לאורך של 20 ס"מ ובמעופו נוצץ בכל צבעי הקשת.
בקוסטה ריקה כ-220 סוגי זוחלים, 35,000 סוגי חרקים תועדו עד היום, צבי ים ירוקים וחומים מסוגים שונים, תנינים, יגואנות ולטאות מסוגים שונים ומגוונים.
בקוסטה ריקה פוגשים, קופי עכביש, קפוצ'ון, שאגן, קופי סנאי, 2 מיני עצלנים, ועוד סוגים רבים של יונקים.
קוסטה ריקה היא בירת תעשיית הקפה של מרכז אמריקה עם 80,000 יצרני קפה וכן יצאנית הבננות השנייה בעולם.
הממשלה בקוסטה ריקה אוסרת על הפעלה של גני חיות וקרקסים, אוהבים בעלי חיים ורוצים לראותם? ההמלצה היא לצאת ליערות הגשם והג'ונגלים.
הקודם
הבא

למה לטייל בקוסטה ריקה עם בטרפליי?

בטרפליי טורס - טיולים מאורגנים - לוגו - עגול (קטן)
שירות לקוחות - בטרפליי טורס

לכל שאלה או התייעצות מוזמנים להיוועץ בנציגי השירות של בטרפליי טורס או במדריך הקבוצה.

המוקד הטלפוני עומד לרשותכם:

08-623-0333

– ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
– שישי וערבי חג: 09:00-13:00

וואטסאפ 24/7 זמין גם באותו המספר: 08-623-0333 (יש לשמור כאיש קשר).

זמינים עבורכם

מעוניינ/ת שנציגנו יצרו קשר?

בכפוף לתקנון.

מעוניינ/ת שנציגנו יצרו קשר?

* שליחת הטופס כפופה לאישור התקנון.

עקבו אחרינו

בואו נשמור על קשר

היו הראשונים לשמוע ולהתעדכן על טיולים ויעדים חדשים