08-623-0333

בייג'ינג - בירת סין | 8 ימים
טיול מאורגן לבייג'ינג

בייג'ינג - בירת סין | 8 ימים

תרבות עתיקת יומין לצד הקידמה

תרבות עתיקה

לצד

הקידמה והמודרניזציה

טיול מאורגן לבייג'ינג

סין היא אחת מהמדינות העתיקות והמרתקות בעולם.
נבקר בבירתה בייג'ינג המשלבת תרבות עשירה ועתיקת יומין, לצד הקידמה והמודרניזציה.
עיר ענקית, מדהימה ביופיה, תוססת, עיר של מקדשים, ארמונות, שווקים ומרכזי קניות, אחת מהערים היפות בעולם!

תכנית הטיול  תכנית הטיול:

– אנא בחר/י את היום המבוקש –

בטיסת אלעל ישירה נגיע לבייג'ינג – עיר הבירה של סין.

בייג'ינג מציגה תרבות מפוארת והיסטוריה ארוכת שנים אל מול מודרניזציה הולכת ומתפתחת.

נבקר בכפר האולימפי אשר אירח את האולימפיאדה של שנת 2008, הכפר מייצג את הארכיטקטורה המודרנית של סין.

נמשיך לסיור לשוק האוכל הלילי "וואנפוג'ינג", דוכני האוכל מציעים למכירה את כל סוגי האוכל האפשריים.

נבקר במתחם 'דה פלייס' שם נצפה במסך הטלוויזיה מהגדולים בעולם. נמשיך לארוחת ערב במסעדה מקומית.

לינה במלון בבייג'ינג.

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור עומק בעיר אותו נקדיש להיסטוריה המפוארת של קיסרות סין.

נסייר בכיכר 'טייננמן' (השלום השמיימי) המפורסמת בה נערכו הפגנות נגד השלטון וכיום יש בה תהלוכות ענק.

נכנס דרך  שערי העיר האסורה אשר נבנתה על ידי הקיסרים משושלת המינג, והייתה אסורה לכניסת העם הפשוט עד תחילת המאה ה-20, ומכאן שמה. נסייר בין חצרות הארמון ומתחמו ונשמע את סיפורם של השושלות ששלטו בסין עד נפילת הקיסר האחרון.

נראה את המוזיאון של "מאו-דזה-טונג" ואת תמונתו של המנהיג הנערץ.

נצפה באנדרטת גיבורי העם, בבניין הפרלמנט של הרפובליקה העממית, ובמוזיאונים השונים המקיפים את הכיכר.

נמשיך לביקור במפעל לייצור משי, מהתעשיות העתיקות בהיסטוריה הסינית. נלמד על מחזור החיים של תולעת המשי ועל הפקת חוט המשי מהפקעות.

לינה במלון בבייג'ינג.

את היום נקדיש לאחד מאתרי התיירות המפורסמים בעולם – החומה הסינית הגדולה מהפרויקטים ההנדסיים הגדולים בתולדות האנושות.

החומה משתרעת לאורך אלפי קילומטרים ובנייתה נמשכה מאות שנים, וזאת על מנת להגן על סין מפני פלישת אויבים מצפון.

בסיורנו בחומה נבקר בקטע משומר מן המאה ה-15, נטפס לתצפית.

בהמשך היום נבקר בבית מלאכה לעיטור כדי נחושת, אומנות סינית עתיקה הנקראת קלוזונה (Cloisonné). נתרשם מתהליך הייצור הידני, מריקועי הנחושת, ציפוי האמייל וצביעת הכדים. נבקר בבית מרקחת מסורתי המתמחה בייצור 'משחת הפלא' הסינית ממגוון צמחי מרפא בהתאם למסורת הרפואה הסינית עתיקת היומין וכן נלמד על מוצרי הרוקחות הנוספים הייחודיים לסין.

נבקר בפארק ארמון הקיץ, מקום משכנם של הקיסרים בחודשי האביב והקיץ, הבנוי סביב אגם. נראה את 'אבן פשיטת הרגל' ונשמע את סיפורה המיוחד, נהלך לאורך מסדרון העץ הארוך בעולם המצויר ומעוטר בשלל ציורים המפארים את האומנות הסינית. נצפה בספינת השיש, מהמוצגים המפורסמים של הפארק, נטפס לאורך 'גבעת אריכות הימים' לעבר המקדש הבודהיסטי 'ים החוכמה' ונסיים ברחוב משוחזר מעיר המים סוג'ו, הנקראת בחיבה 'ונציה של סין'. נבקר בתערוכת פנינים ונלמד את תהליך יצירת הפנינה המשמשת כתכשיט וכמוצר קוסמטי. נסיים את היום בביקור באחד משווקי העיר, ובשעות הערב, נצא כולנו למופע המפורסם והמרהיב 'מסיכת הזהב' –  אגדה רומנטית סינית עתיקה.

נבקר במוזיאון העיר בייג'ינג, מוזיאון המתאר את ההיסטוריה של העיר ומגוון נושאים מהתרבות הסינית וביניהם חתונה מסורתית, תיאטרון סיני, כלי פורצלן ועוד. נשמע הסברים על ההיסטוריה והתרבות המקומית ונותיר זמן פנוי לשיטוט בין חדרי המוזיאון החדיש. נמשיך לביקור במרכז לרפואה סינית מסורתית, נלמד על עקרונות הרפואה הסינית והבדליה מן הרפואה המערבית. ניסע למתחם שוק הפשפשים הסיני הססגוני בו מוכרים שלל מוצרים מהפולקלור הסיני, תמונות, אבני חן, חרוזים, פסלונים וכו'. אחר הצהריים נבלה באחד ממתחמי הקניות והבידור של העיר.

נבקר במוזיאון הלאומי של סין, ובו נלמד על ההיסטוריה העכשווית החל מהמאה ה-19, לאחר כניעתה של סין למעצמות המערב. נשמע על תקופת ההסתגרות ומלחמות העולם, על המהפכה הקומוניסטית אשר שינתה את פני סין לעד, ועל ההתעוררות הכלכלית אשר החזירה את סין לקדמת הבמה כמעצמה עולמית. נמשיך לסיור ברחוב ליו לי צ'אנג (Liu Li Chang), רחוב האומנות והקליגרפיה. נצפה בבעלי המלאכה השוקדים על מלאכתם, נראה את אומנות חיתוכי הנייר וחותמות מסורתיות. לאחר מכן, נבקר בתערוכת הג'ייד (אבן ירקן), נלמד על חשיבותה של אבן החן בתרבות המקומית ונתרשם ממגוון התכשיטים, הפסלים וחפצי הנוי שמכינים מהג'ייד. אחר הצהריים, זמן פנוי לקניות באחד משווקי העיר.

בשעות הערב נצא כולנו למופע קונג פו של נזירי שאולין – סיפור מרגש על זרם בבודהיזם הסיני המשלב עיסוק ברוח ובאומניות הלחימה.

יום שביעי לטיול:

הבוקר נבקר "במקדש השמים", מקום תפילתו של הקיסר לאל השמיים. נתפעל ממבנהו המרשים של המקדש, הבנוי כולו מפיתוחי עץ המשולבים זה בזה ללא מסמר, מופת לארכיטקטורה מתקופת שושלת מינג. נסייר בגני המקדש ונצפה בפעילות היומית של המבקרים בגן וביניהם מתעמלים, זמרים, שחקני קלפים, שחקני כדור נוצה ועוד. לאחר מכן נמשיך לביקור בבית תה סיני בו נלמד על משמעות התה במסורת הסינית ואף נטעם תה מסורתי שהסינים מייחסים לו סגולות רפואיות.

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נבקר במקדש הלאמה, מקדשו של נושא משרה דתית במסורת הבודהיסטית. נסייר בין חדרי המקדש השונים ובהם פסלי בודהה מרשימים, ונצפה בבודהה העומד הגבוה ביותר בעולם, אשר מגולף כולו מגזע עץ יחיד וסביבו אלפי פסלוני בודהה קטנטנים. בתום הסיור, ניסע לשדה התעופה הבינלאומי של בייג'ינג לטיסת אל על ישירה לתל אביב, בה ננחת בבוקר למחרת.

הערות לטיול המחיר כולל:

המחיר לא כולל:

פירוט כבודה כבודה:

בתי מלון בתי מלון:*

* בתי מלון ו/או דומים להם ברמתם (אין ברשימה זו משום הבטחה למלון מסויים)

תאריכי הטיול תאריכי הטיול ומחירים:

תאריכי הטיול ייתפרסמו בקרוב!

אנא השאירו את פרטיכם ונציגנו יצרו קשר עם פרסום התאריכים:

גלריית תמונות גלריית תמונות:

זמינים עבורכם

מעוניינ/ת שנציגנו יצרו קשר?

בכפוף לתקנון.

מעוניינ/ת שנציגנו יצרו קשר?

* שליחת הטופס כפופה לאישור התקנון.

עקבו אחרינו

בואו נשמור על קשר

היו הראשונים לשמוע ולהתעדכן על טיולים ויעדים חדשים